‫الرئيسية‬ منوعات رامي جمال .. لأحد المتابعين بعد الشماته بمرضه مش هقولك غير ربنا يسامحك على القسوة
منوعات - 10 أغسطس، 2022

رامي جمال .. لأحد المتابعين بعد الشماته بمرضه مش هقولك غير ربنا يسامحك على القسوة

رد الفنان رامي جمال على متابع له، قام بالهجوم عليه وتوجيه رسالة قاسية له، من خلال تعليق قام بكتابته، على قناته الرسمية على موقع الفيديوهات “يوتيوب”، وذلك على أغنية “أدبتنا الدنيا”.

حيث كتب المتابع في رسالته:” يا أخي أنا مش فاهم يعني ربنا جابلك مرض وعانيت منه كتير أوي، وبعد ما ربنا شفاك راجع بردو تغني، وانتا عارف إن الغنا حرام، انتا مستني يحصلك إيه تاني”.

ومن جانبه، قام رامي جمال بالرد على كلامه السيئ، من خلال حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام “، حيث نشر صورة لتعليقه، وعلق عليه قائلًا:” بص يا سيدي أنا ربنا راضاني والحمد لله لسه الابتلاء زي ما هو بس لو عاوز الحقيقة انت اللي محتاج علاج من كلامك اللي زي الرصاص لو أنا غلط في حاجة تعتقد إن طريقتك دي ممكن تبقي الصح”.

وتابع قائلًا:”أنا للاسف إني كنت بشوف آراء الناس الإيجابية والنقد البناء واللي طمعانين في حاجة أفضل؛ لإن دائمًا في أفضل طبعًا ف شوفت كلامك على الصبح، ومش هقولك غير ربنا يسامحك على القسوة، وده واثق إنه مش حب واللي هيحاسبنا ربنا يا عالم مين احسن من مين، وكلنا بشر من أنبياء ممكن نخطئ ونصيب والهداية من رب العالمين، يومك أجمل من قلبك إن شاء الله”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

‫شاهد أيضًا‬

“طغيان السعادة ” مجموعة قصصية جديدة لمحمد العون من Kinzy Publishing Agency

في إطار مشروع النشر المتميز والذي يتقدم بخطوات واسعة منذ وهلته الأولى، وبعد تعاون وصفته ال…